FOOD RUNNER

Recentebeoordeling


4,5 sterren uit 1315 beoordelingen

Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Food Runner. Meer weten? Ontdek meer

21 jun 2026 om 20:04 food was delivered on time and was well packaged But i found the ribs rather dry and there was more fat than meat in at least 1/3 of the rack which i found dissapointing. Not the best quality. Amount of fries is very decent though! well seasoned
21 jun 2026 om 14:54 Lekkerste burger die ik ooit gegeten heb.
20 jun 2026 om 22:13 Lekkere burgers en flinke portie friet. Kleine fout in de bestelling werd snel opgelost! Zeker een aanrader.
19 jun 2026 om 20:20 Fast, very good food
14 jun 2026 om 19:50 Heerlijke burgers en goede service. Een nieuwe plek gevonden voor als ik hier in de buurt werk
8 jun 2026 om 22:18 Ik vond de ribs droog, verder prima.
2 jun 2026 om 1:57 was prima te eten, maar de bezorging duurde een eeuwigheid....1,5 uur
31 mei 2026 om 22:40 Burgers, friet en snacks zoals altijd goed maar de spareribs waren echt slechts
30 mei 2026 om 0:17 echt mega lekkere burgers en heerlijke knapperige friet ik weet waar ik voortaan mijn eten bestel als ik bij me vader logeer
16 mei 2026 om 13:51 Heerlijke burger, chickenwings en uienringen gegeten. Kwaliteit is echt goed. De bezorging was er binnen de afgesproken tijd. Ik had alleen wel wat meer van de grootte van de side dishes verwacht in verhouding tot de prijs. Vier sterren.
3 mei 2026 om 19:35 Spareribs waren dit keer erg vet & zat ook meer vet op dan vlees helaas helaas ken ik t zo niet. alle andere keren was het heerlijk eten shoarma was heerlijk
2 mei 2026 om 21:45 Lekkere honing spareribs & chickenstripes. Lekker warm,bezorging wat laat.